W trakcie czwartkowej konferencji prasowej parafowano umowę o dwuletniej współpracy Górnika Zabrze z właścicielem marki „Łomża”, który uzyskał tytuł sponsora głównego Klubu.
Począwszy od rundy wiosennej Górnik będzie promował markę „Łomża”, które zastąpi reklamowaną do tej pory markę „Śląskie”. – Producent marki „Łomża” jest z Górnikiem już od 2005 roku. W branży reklamowej to ewenement na skalę krajową – powiedział Sławomir Staręga, dyrektor marketingu „Łomża”.
– W trakcie dziewięcioletniej współpracy nie ustaliśmy w pomaganiu Górnikowi nawet I lidze. Krótko mówiąc, możemy liczyć na siebie na dobre i na złe – dodał Mateusz Czarny, brand manager.
Kwota umowy jest objęta tajemnicą handlową i nie została ujawniona. – Mogę tylko potwierdzić, że obie strony są usatysfakcjonowane – podkreślił Sławomir Staręga.
Umowa o współpracy wiąże się z wyłącznością branżową dla marki „Łomża”. Strony czynią starania, by produkty marki „Łomża” były dostępne w sprzedaży na stadionie Górnika. – Musimy jeszcze dopiąć pewne formalności związane z legalizacją sprzedaży naszych produktów na stadionie, jak też przygotować się do tego technologicznie – przyznał Sławomir Staręga.
Źródło: gornikzabrze.pl
Foto: gornikzabrze.pl