Jak to jest zrobione cz.23 „Dźwigi samojezdne”

kamres  -  16 lipca 2013 08:24
0
3511

terex_demag_082

Ostatnio były żurawie, więc nie może również zabraknąć dźwigów. Przedstawiamy Wam trzy modele, które głównie mogliśmy spotkać na stadionie przy ulicy Roosevelta.

Grove RT760E

Maksymalny udźwig: 55 t
Maksymalny wysięg ramienia: 65 m

Całkowita długość dźwigu: 13,5 m
Szerokość dźwigu: 3,3 m
Wysokość dźwigu: 3,6 m

Moc silnika: 240 KM
Maksymalna prędkość jazdy: 37 km/h
Ilość kół: 4

Terex-Demag AC 200-1

Maksymalny udźwig: 200 t
Maksymalny wysięg ramienia: 67,8 m
Maksymalna przeciwwaga: 68,5 t

Całkowita długość dźwigu: 14 m
Szerokość dźwigu: 2,8 m
Szerokość z rozłożonymi podporami: ponad 8,2 m
Wysokość dźwigu: 4 m

Silnik Carrier: 530 KM
Silnik nadwozia: 231 KM
Maksymalna prędkość jazdy:  85 km/h
Ilość kół: 10

Terex-Demag AC 500-1

Maksymalny udźwig: 500 t
Maksymalny wysięg ramienia: 56 m
Maksymalny wysięg ramienia z kratownicą: ok. 140 m
Maksymalna przeciwwaga: 180 t

Całkowita długość dźwigu: 19,3 m
Szerokość dźwigu: 3 m
Szerokość z rozłożonymi podporami: ponad 9,6 m
Wysokość dźwigu bez przeciwwagi: 4 m
Maksymalna wysokość dźwigu z przeciwwagą: 7 m

Silnik Carrier: 653 KM
Silnik nadwozia: 279 KM
Maksymalna prędkość jazdy: 75 km/h
Ilość kół: 16

CDN.

źródło: Roosevelta81.pl/ritchiespecs.com/ terex.com
foto: Roosevelta81.pl

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments