Legia Warszawa straciła utrzymywane przez osiem miesięcy prowadzenie w klasyfikacji najbardziej medialnych klubów T-Mobile Ekstraklasy. Jej miejsce zajął Górnik Zabrze – wynika z badania „Polska Piłka” przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Prócz Górnika, Legię wyprzedziły także Cracovia i Lech Poznań. Na temat lidera zestawienia ukazało się 2,5 tys. publikacji. Druga Cracovia osiągnęła ponad 2,4 tys., a trzeci Lech – niecałe 2,4 tys. materiałów. Legia tym razem uzyskała 2,3 tys. publikacji – w porównaniu do 2,7 tys. w poprzednim zestawieniu. Wyniki medialne osiągnięte przez kluby w listopadzie 2013 dotyczą występowania w prasie i wybranych portalach internetowych.
Sukces medialny Górnika Zabrze wynika zarówno z dobrej postawy drużyny w rundzie jesiennej, jak i z październikowej zmiany trenera, której echa wyraźne były jeszcze w listopadzie. Powołanie Adama Nawałki na selekcjonera reprezentacji Polski wygenerowało wiele publikacji, w których wymieniana była nazwa Górnika. Jednak wniosek, że jest to jedyny powód, byłby nieuprawniony. Status jednego z faworytów do mistrzowskiego tytułu, z dużą siłą przyciągał uwagę dziennikarzy i sprawił, że częściej o nim pisali.
Źródło: press-service.com.pl
Foto: press-service.com.pl