W sezonie 2019/2020 oprócz modyfikacji wprowadzonych w regulaminie Ekstraklasy zmieni się także partner tytularny najwyższej klasy rozgrywkowej w kraju. Przechodzącą do historii Lotto Ekstraklasę zastąpi już niebawem PKO Ekstraklasa.
Taką bowiem nazwę nosić będzie przez kolejne dwa sezony najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Polsce. Od 1 lipca obowiązywał będzie odświeżony logotyp ligi, uwzględniający nowego Partnera Tytularnego. Zmianie ulegnie także cała identyfikacja wizualna rozgrywek. Ekstraklasa wraz z PKO Bankiem Polskim i przedstawicielami klubów planują również szereg aktywności marketingowych, które prowadzone będą przez cały najbliższy sezon – informuje oficjalny serwis Ekstraklasy.
– Zmiana nazwy rozgrywek to efekt naszej trójstronnej umowy z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach trzyletniej współpracy, w tym sezonie następuje zamiana ról naszych najważniejszych partnerów i PKO Bank Polski zastąpi markę LOTTO jako partner tytularny ligi. To pierwszy tego typu sponsoring rozgrywek piłkarskich w Polsce spośród instytucji finansowych, choć w Europie mamy takie pozytywne przykłady, choćby w Lidze Mistrzów, Premier League czy w La Liga. Tym bardziej cieszy nas, że w rozgrywki Ekstraklasy angażuje się największy bank w Polsce oraz jeden z największych banków w Europie. To odpowiednia skala dla najpopularniejszych rozgrywek w naszym kraju oraz wiodącej dyscypliny sportu. Warto pamiętać, że mecze Ekstraklasy cieszą się w Polsce znacznie większą popularnością niż najważniejsze mecze czołowych drużyn europejskich, co zapewnia współpracującym z nami markom ogromne możliwości promocji. Dodatkowo prowadzimy wspólnie z PKO Bankiem Polskim szereg działań, które mają na celu zwiększanie zaangażowania wśród kibiców i zapewnienie im dodatkowych korzyści z naszej współpracy – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Cały artykuł dotyczący zmiany partnera tytularnego dostępny jest na stronie internetowej ekstraklasa.org
Źródło: ekstraklasa.org
Foto: ekstraklasa.org